petak, 3. ožujka 2017.

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleta sjenila - recenzija

Kad sam se krajem ljeta u Youtube beauty svijetu susrela s ovom Anastasinom divotom, dogodila se ljubav na prvi pogled i odlučila sam da će kad budem investirala u svoju prvu high end paletu sjenila to biti upravo ona. Prvotni izbor bila je Too Faced-ova Chocolate Bar paleta ali mi se pored Modern Renaissance činila malčice dosadnjikavom. I evo nakon više od pola godine lova na beautybay-u, budući da je često bila OOS, napokon je stigla kući :D.

Pa krenimo s ambalažom koja je veoma girly, roza i baršunasta što bi mogao biti problem nakon duljeg korištenja jer se lako zaprlja i nije je jednostavno očistiti. Koliko je fragilna još ne znam jer još nisam putovala s njom ali mi se čini da ne bi trebalo biti problema.

 Ovo je prva ABH paleta u stalnoj postavi i za razliku od prethodnica, čije su se cijene kretale oko 30-ak USD, ova paleta na američkom tržištu košta 42 USD i dobijete 7 grama proizvoda dok su starije palete imale oko 9.4 grama. No, formula ove palete je naime potpuno drugačija i mnogo pigmentiranija.

Unutar palete nalazi se 14 sjenila, ogledalo i dvostrani aplikator koji je skroz pristojan za razliku od uobičajenih kistova koje dobijete u paletama.




Paleta je kao i svi ABH proizvodi proizvedena u SAD-u. Kupila sam je preko beautybay-a za 51.7 eura (oko 390 kuna). Budući da je beautybay europska stranica, ne morate platiti nikakve dodatne troškove i izbjeći ćete eventualne probleme sa carinom.

Svi swatch-evi rađeni su bez baze jer volim prikazati realnu boju sjenki, slikani su na dnevnom svjetlu, jer pod jakim studio svjetlima youtuber-ica boje izgledaju intenzivnije pa znam da se mnogi razočaraju kad sjenila ili ruževe vide u stvarnosti.

Pa krenimo od gornjeg reda ove ljepotice:

                                   S lijeva na desno: Tempera, Golden Ochre, Vermeer, Buon Fresco, Antique Bronze, Love letter, Cyprus Umber

Tempera  -  nježna bež boja satenskog finiša, nevjerojatno je mekana na dodir i savršena je kao highlighter ispod obrva. 

Golden Ochre -  žučkasto mat sjenilo koje jako lijepo izgleda u pregibu oku u kombinaciji s tamnijim zemljanim tonovima

Vermeer -  roskasta boja metalik finiša, ovo sjenilo je toliko mekano da imate dojam da se radi o kremi, a ne o prahu

Buon Fresco -  prekrasna lila - mauve nijansa mat finiša, savršena za hladnije look-ove

Antique Bronze - metalik smeđe sjenilo toplog podtona i jedino koje još nisam isprobala prilikom šminkanja, ali kao i sva sjenila (ali baš sva!) nevjerojatno je mekano i pigmentirano.

Love Letter - vjerojatno moje najdraže sjenilo, tamnija mat boja maline koja me inspirira svaki put kad otvorim paletu

Cyprus Umber - tamna smeđa boja toplog podtona, mat finiša, idealna za vanjski kut oka

Drugi red: 

                                    S lijeva na desno: Raw Sienna, Burnt Orange, Primavera, Red Ochre, Venetian Red, Warm Taupe, Realgar


Raw Sienna - svijetlo smeđa mat boja, izgleda odlično uz zlaćane nijanse na kapku

Burnt Orange -  narančasto-smeđa boja, iznimno toplog tona, jedna od onih koje možete nositi zasebno ili u kombinaciji s drugim bojama, u danima kad mi se ne da posebno šminkati, nanesem Burnt Orange na čitav kapak i u trenu vam da toplinu čitavom licu

Primavera -  svijetlo zlatno metalik sjenilo, kao i Vermeer, i ono je nevjerojatno mekano i kremasto i mislim da će biti moje omiljeno sjenilo u ljetnim mjesecima

Red Ochre -  crvenkasto smeđe mat sjenilo, toplo, mekano, predivno, volim ga koristiti za pojačavanje inteziteta tranzicijske boje u pregibu

Venetian Red -  crvenkastija verzija Red Ochra, i jedina boja koja nije mekana poput masla na dodir ali je svejedno i više nego pigmentirana

Warm Taupe -  iako mu naziv sugerira toplinu, ovo sjenilo je sve samo ne toplo, klasična hladna svijetla smeđa boja, i iako izgleda kao outsider u ovoj paleti, ja sam sretna što je tu jer baš ovakvih sjenila nemam mnogo a trebaju mi prilikom igranja s plavim i srebrnim bojama

Realgar -  još jedan favorit, boja cigle s mat finišem, koja naglašava zelenu boju očiju

Kao što vidite, imena sjenila su povezana s renesansnim slikarstvom, i ime joj savršeno odgovara jer svaki put kad otvorim ovu paletu osjetim navalu inspiracije. Sjenila su nevjerojatno mekana i pigmentirana (eksirat nešto kratko svaki put kad pročitate pigmentirana) :D, ali zaista kad bih jednim izrazom trebala opisati ovu paletu to bi bila iznimna pigmentacija, sjenila se blendaju sama od sebe.

Idemo na "nedostatke", koji meni osobno i nisu neki nedostatci, a to su manjak crnog mat sjenila što joj mnogi zamjeraju. Meni to i nije deal breaker, jer u svojoj kolekciji imam more crnih sjenila, a Cyprus Umber je toliko duboka smeđa boja da je meni dovoljna zamjena za crno sjenilo. Još jedna zamjerka je trusenje sjenila zbog njihove mekoće. Opet, meni osobno to ne predstavlja problem jer uvijek prvo šminkam oči pa tek onda lice.

Zaista sjajna paleta s kojom možete napraviti širok raspon različitih look-ova, od onih neutralniji, dnevnih pa  do onih večernjih vamp look-ova. Izgleda fantastično na ljudima sa zelenim ili smeđim očima i ako ste zaljubljenik u tople boje, onda vam od srca preporučujem Modern Renaissance paletu.

 Moja ocjena je -5/5. (minusić je tu zbog dostupnosti, em cjenovne, em zbog toga što je možete kupiti samo online, ali isplati se, vjerujte!)

Koja je vaša najdraža high end paleta sjenila? Jeste li možda našli jeftiniju verziju slične palete?

Do idućeg čitanja :*






Nema komentara :

Objavi komentar