petak, 15. travnja 2016.

I heart make up Salted Caramel paleta sjenila - recenzija

Pozdrav svima!

Poznato je da većina žena ima dvije slabosti, a to su čokolada i kozmetika, pa kad je Too Faced prije skoro 3 godine na tržište izbacio Chocolate Bar paletu sjenila i tako spojio ove dvije krasote, pripadnice ljepšeg spola diljem svijeta su poludile za njom. Svaku beauty uspješnicu prate i njeni dupe-ovi, i hvala im na tome jer ne mogu baš svi priuštiti palete od 50-ak eura. Ja već duže vrijeme štedim za originalnu paletu i namjeravam je kupiti čim se ponovo pojavi na beautybay-u, ali za Semi Sweet verziju sam odlučila kupiti dupe, a to je Salted Caramel paleta od Makeup Revolution-a. Kako mi se paleta svidjela i koji su joj minusi, a koji plusevi, pročitajte u nastavku :).

       Izbacite uljeza! :D

 Kao prvo, ambalaža me oduševila, mislim da rijetko tko može ostati imun na ovako preslatku ambalažu, a kad sam je otvorila, oduševila sam se još i više slatkastim mirisom vanilije (meni miriše na vaniliju, iako mnogi tvrde da miriše kao čokolada :O). Paleta je napravljena od plastike, ali meni se čini prilično kvalitetnom i čvrstom te bih je bez straha ponijela na putovanje. Unutar palete nalazi se 16 sjenila i velikooo ogledalo, "aplikator" koji ni ne zaslužuje taj naziv te je odmah završio u kanti za smeće i prozirna folija s nazivima svih sjenila. Ja osobno preferiram da su nazivi utisnuti iznad sjenila jer ću ovu foliju ionako baciti, lako se zaprlja i samo mi smeta.



Paleta je proizvedena u Kini, meni osobno to i nije neki deal breaker, ali eto napominjem jer znam da ima mnogo ljudi koji izbjegavaju make up proizveden u toj zemlji. Dobijete 22 grama sjenila za 8 funti (oko 75 kuna), a kupila sam je preko službene Makeup Revolution stranice.

Swatcheve sam radila bez baze i bez primera koji pojačava boju sjenila jer sam ih htjela prikazati realno, mislim da rijetko tko ujutro ima vremena staviti bazu za ujednačavanje boje kapaka, pa zatim nanijeti primer koji će boje činiti intenzivnijima; isto tako swatcheve sam slikala na prirodnom, danjem svijetlu jer čisto sumnjam da itko 24 sata dnevno provodi pod jakim, studio svjetlima pod kojima nam youtuber-ice redovno swatch-aju sjenila. Također, swatch-eve bi idealno bilo napraviti kistovima kako većina nas i nanosi sjenila, ali ipak sam ih napravila prstima jer nažalost, pigmentacija nekih od njih je tako slaba da bi na slikama bili gotovo neuočljivi.

Pa krenimo od gornjeg reda:
                                        S lijeva na desno: Delicious, Tempt, Heavenly, Drizzle, Enjoy

DELICIOUS - ovo mi je jedno od najdražih sjenila u paleti, mat kremasta boja, jako je mekano i odlične je pigmentacije. Savršeno služi za highlight ispod obrva.

TEMPT -  mat crna boja, odlično pigmentirana, a dobrih crnih sjenila meni nikad dosta :)

HEAVENLY - nježno roskasta mat boja, pigmentacija joj nije baš vrhunska, ali lijepo izgleda kao tranzicijska boja kod svjetlijih make up look-ova

DRIZZLE - topla smeđa mat boja, super pigmentacije, volim je nositi u pregibu oka i lijepo izgleda u kombinaciji sa zlatnim i brončanim sjenilima.

ENJOY - hladna smeđa boja sa sitnim zlatnim šljokicama koje se na oku ni ne vide, već znam da ovu boju neću nikad koristiti, ne nanosi se ravnomjerno i ne izgleda dobro na kapcima pa je ovo po meni totalni promašaj.

Drugi red sjenila:

    S lijeva na desno: Choc, Cake, Perfect, Crunch, Sweet i Fudge

CHOC - topla varijanta Enjoy sjenila iz prvog reda, također sadrži zlatne šljokice nevidljive na kapcima, nije dobra ni u smislu pigmentacije ni nanošenja.

CAKE - svijetlo roza, shimmer nijansa. Ne znam zašto ali imala sam velika očekivanja od ove nijanse, a nažalost najviše me razočarala; trusi se u nenormalnim količinama, neravnomjerno se nanosi, pigmentacija joj je loša i na kapcima se skuplja u grudice :(

PERFECT - smeđa mat boja hladnog podtona, odlične pigmentacije, mekana je i odlična je tranzicijska boja kod svih hladnijih make up look-ova.

CRUNCH - plava metalik nijansa,  ako se malo potrudite i s odgovarajućom bazom može izgledati lijepo na kapcima, mana joj je samo neravnomjerno nanošenje.

SWEET - topla mat, terakota boja, jedno od mojih najdražih i najčešće korištenih sjenila u ovoj paleti. Strašno me podsjeća na MAC-ov bronzer Give me Sun.

FUDGE - smeđe metalik sjenilo, nije pretjerano pigmentirano, ali kao i kod Crunch nijanse, ako se malo poigrate s primer-ima možete mu pojačati pigmentaciju do solidne.

Treći red sjenila:

 S lijeva na desno: Salted, Candy, Caramel, Spoon i Yum!

SALTED - divna neobična boja koja pod različitim uglovima ima drugačije odsjaje, ponekad mi se čini smeđom, a ponekad ljubičastom, mekana je i super se nanosi.

CANDY - neutralno smeđe mat sjenilo, lijepo je pigmentirano i odlično izgleda u kombinaciji sa širokim rasponom boja.

CARAMEL - zlatno metalik sjenilo, i s ovim sjenilom sam oduševljena, pigmentacija mu je fantastična, mislim da će fenomenalno izgledati na očima  ljeti kad budem preplanula.

SPOON - još jedan biserić ove palete, roskasto zlatna metalik bojica, odlične pigmentacije. Ravnomjerno se nanosi, intezivna je i jedna je od ljepših nijasni u paleti.

YUM! - naziv joj potpuno odgovara, baš je yummy! Svijetlo metalik sjenilo boje šampanjca koje koristim kao highlight u unutarnjem kutu oka, a isprobala sam ga i na jagodicama i rezultat je bio sjajan, tako da je ovo pravi mali multipraktik.

Eto dragi moji, došli smo do kraja. Sve u svemu ovo je jedna solidna paletica, ima sjenila koja su totalni promašaji, a onda vas iznenadi sjenilima vrhunske kvalitete koji mogu stati uz bok i nekim HE sjenilima. Definitivno je bolja od razvikane (i skuplje) Morphe palete. U ovom cjenovnom rangu teško ćete pronaći kvalitetniju paletu i zato je moja konačna ocijena  -4/5.

Jeste li isprobali ovu paleticu? Koje je vaše mišljenje o njoj?

Do idućeg čitanja! :**

 



Nema komentara :

Objavi komentar