petak, 18. ožujka 2016.

Recenzija: MAC Give me Sun! bronzer

Pozdrav dragi moji šminkoljupci,

danas vam donosim recenziju jednog MAC-ovog proizvoda, a radi se o Mineralize Skinfinish Natural "puderu" u nijansi Give me Sun. MAC u svojoj postavi ima dvije vrste ovakvih pudera; Mineralize Skinfinish koji najčešće služe kao higlighteri te Mineralize Skinfinish Natural pudere koji služe za fiksiranje šminke, a tamnije nijanse se uglavnom koriste kao bronzeri, naravno ovisno o vašem tonu kože.

Prije nego što krenemo na moje dojmove o ovom bronzeru, evo što o njemu piše na službenoj MAC-ovoj stranici : Idealan za konturiranje lica i tijela, za široki spektar tonova kože. Sadrži kompleks 77 minerala, dermatološki testiran i nekomedogen, ima prirodni, satenski finiš.

Ambalaža: Ambalaža ovog proizvoda je tipična MAC-ova elegantna kutijica, sadrži 10 g proizvoda i maleno ogledalce s unutarnje strane pakiranja, što je uvijek praktično i dobrodošlo.
Tekstura i boja: Kad sam se prije mjesec dana dala u potragu za novim bronzerom, izbor mi se suzio na Soleil Tan de Chanel, kremasti bronzer i na ovaj MAC-ov. MAC-ov je ipak pobjedio, najviše zbog youtuberice Desi Perkins koja ga je hvalila u svim svojim videima. No, kad sam ga prvi put otvorila bila sam razočarana jer mi se učinio potpuno narančast u kutiji. Ali, dogodila se ljubav na prvo šminkanje! :D Boja mu se potpuno stopila s mojim tenom i nisam izgledala kao naranča na dvije noge :D Definitivno ga ne bih koristila, kao što MAC navodi, za konturiranje jer mu je boja iznimno topla. Iskreno, ne slažem se s MAC-om da je napravljen za široki spektar tonova kože, mislim da ne bi odgovarao curama hladnijeg podtona i na njima bi možda izgledao neprirodno, ja imam izrazito žućkasti podton kože i u MAC nijansama sam oko NC35 boje.


Bronzer je na dodir jako mekan, nije sjajan ali nije ni potpuno mat, pa bih se složila s MAC-om da ostavlja lijepi, satenski finiš. Ono što me najviše oduševilo je lakoća s kojom se blenda. Ja ga osobno nanosim Zoeva 126 Luxe Cheek Finish četkicom i jednostavno su meč mejd in heven.

 Trajnost: Trajnost mu je odlična, a kad to izjavi masnokožac kojem inače koža ima tendenciju da "pojede" rumenila, bronzere i slično, onda znate da je stvarno dugotrajan.

Cijena: Bronzer sam u MAC-ovoj prodavaonici u Zagrebu platila 242,90kn. Nije nimalo jeftin ali čini mi se da ga je nemoguće potrošiti i da će mi dugooo trajati.

Sve u svemu, obožavam ga. Danima kada mi se ne da šminkati ili nemam vremena, samo nabacim podlogu, malo ovog bronzera na obraze, strane nosa i u pregib očiju i voila, gotova sam!
Nažalost, slika na kojoj nosim ovaj bronzer je loše kvalitete ali nadam se da barem možete vidjeti toplinu koju daje licu.

Sviđa mi se kako izgleda na mojem tonu kože i što daje zdrav, prirodni izgled. Ono što je najvažnije, nije komedogen, nije mi začepio pore, što je za mene veliki plus jer imam izrazito osjetljivu kožu. Moja ocjena ovog bronzera je čista petica ;)

Do idućeg čitanja! :*

Nema komentara :

Objavi komentar