utorak, 22. ožujka 2016.

Gerard Cosmetics - recenzija proizvoda

Danas vam tipkam o nekoliko proizvoda Gerard Cosmetics brenda, jako poznatog među Youtube beauty zajednicom. Njihove proizvode možete kupiti isključivo preko interneta što smatram razlogom njihove nepopularnosti izvan Youtube-a. Vjerujem da svatko od nas voli uživo vidjeti ono što kupuje, barem kad je o kozmetici riječ. Ovako ne možemo znati koliko je ruž pigmentiran, je li kremast ili ćemo dobiti kredu zapakiranu u ambalažu ruža, ne možemo znati koja mu je točna boja jer boje na slikama mogu biti varljive. No, pogledavši bezbroj videa u kojima sam se naslušala hvalospjeva o Gerard Cosmetics proizvodima i unatoč aferama vezanim uz plaćanje youtubericama kako bi davale isključivo pozitivne kritike o njihovoj kozmetici, odlučila sam se kupiti par sitnica koje su mi zapele za oko jer #kudsviturcituimalimujo :D


Pa krenimo od mog omiljenog proizvoda, a to je BB Plus Illumination Facial Cream. Ovo je zapravo tekući iluminator, ne preporučujem da ga koristite kao BB kremu osim ako ne želite izgledati kao Tinman iz "Čarobnjaka iz Oza" :D.
Sastav ovog iluminatora je: Water, Isononyl Isononanoate, Glyceryl Stearate/PEG-100 Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffin, Isododecane, Glycerin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Cetyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pigment, Titanium Dioxide/Mica, Titanium Dioxide/Iron Oxide/Mica, Synthetic, Fluorphlogopite/Iron Oxide.
Cijena mu je preko Gerard Cosmetics stranice 36 američkih dolara, no kao što sam već spomenula ovaj brend surađuje s mnogim youtubericama, pa tako imate raznih kupona za popust, ja sam iskoristila onaj od Carli Bybel te dobila popust od 40% tako da mu je cijena došla na 25 dolara, što je oko 168kn. Na beautybay stranici mu je cijena 33 eura što je oko 250 kuna! Količina koju dobijete je 50 ml, dolazi u tubici s pumpicom pomoću koje dozirate koliko vam proizvoda treba. Ja sam u ovaj iluminator zaljubljena! Čak je zauzeo tron mom all time favourite Mary Lou manizer-u. Potrebno ga je jako malo, lagano ga utapkate na vrhove jagodica i dobijete jako prirodni, suptilni sjaj.


Koristim ga već oko dva mjeseca i nije mi začepio pore. Potrebno ga je vrlo malo za željeni efekt tako da će mi dugo trajati i mislim da je vrijedan svoje cijene. Nedavno je u Kozma došla Aura kozmetika i vidjela sam da imaju sličan proizvod, nažalost nisam ga još imala prilike isprobati, ali ako vi jeste javite jeste li s njim  zadovoljne.

Iduća stvar je Hydra-matte tekući ruž. S ovim proizvodom sam imala love-hate odnos. Kao prvo, nijansa koju sam naručila, Ruby Slippers, je prekrasna. Riječ je o tamno crvenoj boji sa sitnim zlatnim česticama koje na usnama nisu upadljive ali doprinose prekrasnom finišu.



 Ovo je ruž kojeg morate nanositi posebnom pažnjom, polako i u tankom sloju. Kad sam ga tek dobila, prije nego ću izaći iz kuće nanijela sam ga na brzinu. Nakon nekih sat vremena, muž puž koji inače ne bi primjetio ni da mi maskara završi na obrazima, a umjetne trepavice na čelu, pitao me što mi se događa s usnama. Znači, to je bila teška katastrofa, boja se nepravilno skidala i u to u komadima! Doslovno sam mogla sastrugati ruž kao osušeni lak. Jedva sam dočekala doći kući i skinuti ga s usana. No, dobio je drugu priliku, nanijela sam ga u jako tankom sloju i bio je ok, ali iskreno za tu cijenu ne očekujute ruž kojem morate tepati dok ga nanosite. Moj savjet, kupite Aurin tekući ruž ili uštedite dodatne novce i kupite Dose of Colors koji je pjesma od tekućeg ruža.
Cijena na službenoj stranici je 20 dolara, s popustom sam ga platila 14, što je oko 95kn. Količina koju dobijete je mizernih 1.75 grama.


I na kraju, jedno prekrasno Color Your Smile sjajilo. Ja ne znam što više volim kod ovog sjajila, njegovu izuzetnu pigmentiranost, nevjerojatnu trajnost za sjajilo ili originalno pakiranje. Nijansa koju sam kupila zove se Seduction i duboke je boje vina, izgleda veoma vamp i stvorena je za večernje izlaske.
 Iako su u trendu mat usne, ja osobno ipak na sebi više volim vidjeti sjajne usnice i eto ubijte me, ali ja preferiram sjajila nad tekućim ili mat ruževima. Ambalaža mu je jako simpatična i korisna. Naime, kad otvorite sjajilo, na vrhu se nalazi malo led svjetlo koje me spasilo u već nekoliko situacija kad sam trebala popraviti sjajilo, a što je najbolje od svega, sa strane tubice se nalazi ogledalce.




Trenutno mu je na službenoj stranici cijena 9.60 dolara, oko 65 kuna i imate moju toplu preporuku da izaberete nijansu za sebe.

Sve u svemu, moje mišljenje je da kao svaki drugi brend Gerard Cosmetics ima svojih hitova  i svojih promašaja. Mislim da su mu originalne cijene prenapuhane, ali imaju česta sniženja i kodove s popustima pa ako želite isprobati neki njihov proizvod iskoristite te popuste.

Do idućeg čitanja! :*

2 komentara :